دلم گرفته . . .
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
دلم گرفته . . .

دلم گرفته

 

از آدمایی که میگن دوستت دارم

 

ولی معنیشو نمیدونن ،

 

از آدمایی که میخوان مال اونا باشی

 

ولی خودشون مال تو نیستن ،

 

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن

 

ولی وقتی آفتاب میشه همه چی یادشون میره !

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت21:59---9 بهمن 1392
عاشقی من با عشق های شما خیلی فرق میکنه خیییییییییییییییییییلی

ببخشید اگه فضولی میکنم مگه شما هم عاشقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره اگه اجازه بدید ماهم عاشقیم


مائده
ساعت20:55---6 بهمن 1392
چرا شما همش حرف های دل منو میزنین
پاسخ:گریه نکن آبجی :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا